Dan planeta Zemlje i ove godine u našem vrtiću obilježili smo različitim prigodnim aktivnostima s djecom koje su se kroz integrirane sadržaje provlačile kroz cijeli tjedan. Planet Zemlja naš je jedini dom i svi zajedno smo dužni za nju odgovorno brinuti. Kroz različite aktivnosti, poticaje i igre s djecom nastojali smo obuhvatiti širi koncept važnosti održivog razvoja, ali ponajprije kod djece poticati entuzijazam, motivaciju i ljubav prema našoj planeti kao i problemsko – istraživački pristup prema adekvatnim načinima njezinog očuvanja.
U jaslicama su se provodile likovne aktivnosti bojanja spremnika, istraživačke aktivnosti čišćenja zagađenih voda te se poticao interes i fascinacija prema našoj planeti kroz video projekcije „Upoznavanje prirode“ i prigodne eko pjesmice.
U skupinama „Ježići“, „Radoznalci“, „Pčelice“ i „Ribice“ odgojiteljice su s djecom razgovarale o izgledu naše planete, problemima onečišćavanja te poticale djecu na istraživanje globusa, proučavanje enciklopedija i slikovnica. Djeca su se izražavala kroz različite medije; kaširala 3D modele planete Zemlje, reciklirala karton, osvještavala važnost ponovne upotrebe predmeta na nov način i sa novom svrhom; kako pravilno sortirati otpad kroz posjetu zelenom otoku i tome sl. U starijim vrtićkim skupinama razvijala se svijest o problemu onečišćenja okoliša, nastojao se uspostaviti kontakt s prirodom kroz zajedničku aktivnost sadnje cvijeća, promovirala se štednja energije kroz recikliranje, sortiranje i odlaganje otpada kako u vrtiću tako i kod kuće. Skupine „Loptice“, „Sunčeka“ i „Leptirići“ bili su angažirani sadnjom biljaka; cvijeća i povrća u unutarnjem i vanjskom prostoru, recikliranjem starog papira, sortiranjem otpada, pisanjem prigodnih eko poruka i gledanjem edukativnih videoprojekcija. U programu predškole poseban naglasak stavljen je na recikliranje kroz različite likovne aktivnosti kao što su: bojanje recikliranog papira, izrada stabla od recikliranog papira, izrada gusjenica od otpada čemu je prethodilo čitanje priče „Kristofor i gusjenica“.